Pixelmania - Важлива інформація

Обмін, повернення та гарантія


Дізнайтесь, які товари підлягають обміну та поверненню та як правильно усе оформити.

Ознайомтесь з умовами гарантійного обслуговування.

Для обміну чи повернення:


Крок 1. Переконайтеся, що після покупки пройшло не більше 14 днів:

  • Товар та його комплектуючі мають мати збережений товарний вигляд, заводські пломби та всі захисні плівки.
  • Товар приймається до обміну чи повернення, якщо немає механічних пошкоджень, подряпин та слідів експлуатації.
  • Якщо товар був запакований у блістер – він приймається, якщо упаковка не була розкрита.


Крок 2. Підготуйте документи:

  • Фіскальний чек або видаткову накладну.
  • Дані банківської картки, якщо був безготівковий розрахунок.
  • Документ державного зразка, який засвідчує особу.


Крок 3. Оформіть заявку на повернення (обмін) в особистому кабінеті:

  • Перейдіть у розділ "Історія замовлень"
  • Знайдіть замовлення, яке хочете повернути або обміняти, натисніть "Перегляд" та "Повернення товару"
  • Заповніть форму запиту на повернення та натисніть "Надіслати"
  • Очікуйте на дзвінок менеджера для узгодження деталей. Повідомте менеджера, якщо бажаєте здійснити обмін на інший товар.
  • Відслідковуйте статус заявки у розділі "Повернення товару"


Крок 4. Принесіть або відправте поштою товар до магазину:

Якщо хочете повернути або обміняти товар, який купували з доставкою "Нової Пошти", менеджер надішле дані для відправки.
Після отримання та перевірки дотримання умов, магазин проведе повернення коштів, не пізніше, ніж за 14 робочих днів, з моменту отримання.

Усі товари можна повернути чи обміняти?

  • Якщо товар залишився у належному стані, не був у експлуатації і зберіг товарний вигляд – його можна повернути протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.
  • Не можна повернути товар, який був у експлуатації або вийшов з ладу.
  • Вживана техніка обміну та поверненню не підлягає. Стаття 8, п. 2 Закону України "Про захист прав споживачів".

Види гарантії та умови безкоштовного сервісного обслуговування:

  • Гарантія від магазину надається безпосередньо магазином Pixelmania та передбачає безкоштовне обслуговування у нашому сервісному центрі в Україні. Це зручно та швидко.
  • Гарантія від виробника передбачає звернення до офіційних сервісних центрів бренду. Зверніть увагу: деякі виробники (напр. Google) не мають авторизованих сервісів в Україні, тому ремонт або обслуговування вимагає відправки пристрою за кордон.

Магазин «Pixelmania» забезпечує гарантійне обслуговування протягом гарантійного терміну з дати продажу виробу (за відсутності порушення нижчевказаних умов).

Гарантійні зобов’язання не поширюються на перераховані нижче компоненти виробу, якщо їх заміна передбачена конструкцією і не пов’язана із розбиранням виробу:

  • Елементи живлення (батарея)
  • Зарядний пристрій.

Магазин «Pixelmania» не несе гарантійних зобов’язань на вироби в наступних випадках:

  • Якщо виріб має сліди некваліфікованого ремонту, розкриття обладнання;
  • Якщо дефект спричинений зміною конструкції, програмного забезпечення або схеми виробу, які не передбачені виробником;
  • Якщо дефект викликаний дією природних явищ (гроза, ураган, тощо), необережними або навмисними діями споживача або третіх осіб;
  • Якщо виявлені ушкодження спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин та ін.

Гарантійне обслуговування не поширюється на такі недоліки виробу:

  • Механічні пошкодження: включаючи, але не обмежуючись, подряпини, вм'ятини, тріщини, зламані деталі корпусу, пошкодження екрана, кнопок, роз'ємів та інших фізичних компонентів пристрою, що виникли внаслідок падіння, ударів, тиску або інших зовнішніх впливів.
  • Пошкодження, викликані невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших, подібних, зовнішніх факторів.

Гарантійне обслуговування не поширюється на вироби з відсутньою або пошкодженою гарантійною пломбою.

Просимо Вас звернути увагу на важливість правильної експлуатації виробу, як для його надійної роботи, так і для отримання гарантійного обслуговування. Вживана техніка поверненню не підлягає.

Як здати товар по гарантії від магазину?

Щоб передати товар на гарантійне обслуговування, вам потрібно:

  • Мати при собі чек, супровідну документацію до товару (заповнений гарантійний талон) і сам товар.
  • Віднести усе це до магазину Pixelmania або відправити поштою (попередньо узгоджується з менеджером магазину).

Хто оплачує доставку?

  • Доставку обміну чи повернення товарів належної якості придбаних на сайті оплачує "Покупець"
  • Доставку обміну чи повернення товарів відправлених помилково, товарів з дефектами чи несправностями та товарів на гарантійне обслуговування оплачує магазин "Pixelmania"
  • Доставка відбувається у форматі "Склад" - "Склад" поштовим перевізником "Нова Пошта"